Sunday 6 May 2012

nak g honneymoon

pergi melancon FOC...setelah 3 bulan join bizz ni..Alhamdulillah, saya dapat..semuanya ditaja, semuanya percuma..first klass lagi..syukur sangat, tapi yang paling best tu, boleh dapat bawa suami lagi untuk Trip percuma ni memang selalu ada, setahun melancong ke luar negara dengan tajaan sepenuhnya dari company sebanyak 3 @ 4 kali tau, kalau kengkawan teringin nak ikut sama jom la, nanti saya story camana nak dapat tiket percuma ni, jangan la fikir yang negatif dulu, lapangkan dada, izinkan diri, pasang telinga..dengar saya nak cerita ni…hubungi talian ni 0102590777 Kalau tak silap saya lepas ni company nak bawa kami ke LONDON pulak..tak nak ikut ker? makan free hotel free jalan2 free hmm semua free ..bestnye..nak g honneymoon...hariz..mama n papa nak terbang..impian ku tercapai kahirnye..:) note : sebenarnya join Premium Beautiful Bisnes ni, tak perlu tunggu setahun untuk terbang..2 3 bulan pown dah lepas, janji buat betul2..dan mesti follow the right leader, the right group, saya selalu ingat Kak Azi cakap..syarikat sama..produk sama, tapi pemimpin tak sama..soooo..semuanya atas kita..pilih la.

No comments:

Post a Comment