Friday 20 April 2012

kenapa saya pakai premium beutiful?

hai kawan-kawan...ni gambar sya dulu zaman bujang..kurus..tapi saya tetap pakai pb..orang kate pb utk kurus..sapa kate..sebenarnye..pb ni untuk sihat dan cantik. saya dulu cantik..ehehm.tp tak sihat. saya ade masalah ngan hormon..saya memang ade masalah kesihatan..3 bulan dari tarikh nak kawin..dr cakap dengan saya "awak ni susah nak mengandung, dan kebarangkjalian nak mengandung tu memang tipis" ape yang kawan-kawan rase kalu doktor ckp macam tu dengan kawan? saya xtahulah kalu kawan-kawan kuat n tabah..saya dulu x..saya terus menangis teresak2..hanya tuhan yang tahu kesedihan hati saya..rase macam nak batalkan je majlis yang dirancang..tp Allah maha berkuasa.ader seorang doktor ONG dr pakar sakit puan..beliau yang syorkan saya untuk pakai premium beutiful. katanye pada saya "kite bukan bertuhankan pada produk tp kite berusaha untuk jalan yang terbaik. dengan izin Allah pasti kite berjaya" tanpa berfikir panjang..saya cari kawan sekolah saya yang jual pb..saya terus nak beli pb n nak pakai utk kesihatan saya..yang memang mengujakan saya..pada hari majlis saya badan saya lansing dan cantik..sampai mak andam terpaksalah oter baju saya sebab dia kate bentuk badan saya cantik terletak. saya pon gembirala sangat..hehe..ade orang puji. tapi perkara yang xboleh sy jangka..lepas kawin..saya mengandung. Ya Allah..memang rezeki yang Allah kurniakan pada saya..syukurnye..ini gambar anak saya..jadi kepada kawan2 kat luar sana..korang suma mesti pakai premeum beutiful..untuk kekal sihat n cantik..

No comments:

Post a Comment